اخبار

۴۵ سال پیش Playmobil خلق شد/ فرصت سازی از تحدیدهای نفتی!

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر در سال ۱۹۷۳ سازمان صادرات نفت کشورهای عربی صادرات نفت خود را متوقف کرد تا غرب را تحت فشار قرار داده تا حمایت های سیاسی خود را از اسرائیل که در آن زمان با مصر و سوریه در حال جنگ بود به حالت تعلیق درآورد. این بحران نفتی در آن زمان غرب را فلج کرد. ترافیک های جاده ای کم کم در حال از بین رفتن بوده و وضعیت اقتصادی با بحران مواجه شد. حفظ منابع طبیعی برای تبدیل به انرژی به یک الزام تبدیل شد.

صنعت پلاستیک نیز به دلیل تامین ناکافی مواد اولیه ی پایه نفتی به زانو درآمد. در همین راستا یک شرکت آلمانی با نام Geobra Brandstätter به دلیل مواجهه با کمبود غیر قابل پیش بینی که بسیاری از شرکت های دیگر را به آستانه ی ورشکستگی کشاند، محدوده ی جدیدی از محصولات را معرفی کرد. 

این شرکت به جای تولید قطعات پلاستیکی بزرگ (در صنعت اسباب بازی) نظیر حلقه های Hula hoops شروع به ساختن اشکال کوچک با قابلیت حرکت کرد!

در تاریخ ۲ فوریه ی ۱۹۷۴ شرکت Geobra Brandstätter اولین اسباب بازی های ۷ سانتی متری نوآورانه ی خود را به بازار معرفی کرد. به لطف اشکال Playmobil تا پایان سال درآمد این شرکت به میلیون ها یورو تبدیل شد. این اشکال عمدتا کارگرهای ساختمانی، شوالیه و یا بومی های آمریکایی بودند. این تولیدات به شرکت کمک کرد تا آینده ای پر سود را برای خود رقم بزند. اشکال Playmobil تا سال ها و حتی امروزه به مهم ترین محصولات شرکت Geobra Brandstätter تبدیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا