اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ battenfeld-cincinnati کواکسترودرهای چند منظوره سری uniEX را برای تولید ورق عرضه کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمراز حالا به بعد، سری استاندارد قدرتمند رانشگر تک مارپیچ uniEX ، از شرکت battenfeld-cincinnati Germany GmbH, Bad Oeynhausen، برای تولید ورق های عریض در دسترس است. نکات برجسته این سری از رانشگرها طراحی فشرده، برنامه های فرایندی گسترده و خروجی بالا با خواص مذاب خوب می باشد. به خاطر این ویژگی ها، سری uniEX مدل ایده آلی برای هم رانشگری می باشد.
صرف نظر از این که تولیدکننده می خواهد ورق چندلایه خاص، ورق تک ماده ای با لایه پوششی اصلاح شده یا جایگزین های زیستی با لایه میانی حاوی مواد دوباره آسیاب شده تولید کند، همواره هم رانشگر مورد نیاز است. در اینجا، سری رانشگرهای uniEX، به دلیل طراحی U شکلشان می توانند نسبت به مدل های پیشینشان به صورت فشرده تری نصب شوند، بنابراین بسیار کم جا می باشند. این طراحی نه تنها باعث کاهش رد خط تولید شده، بلکه کانال های مذاب نیز کوتاه تر می شود بنابراین بر روی مصرف مواد و زمان پاک سازی اثر مثبت می گذارد.
سری uniEX از زمان معرفی به بازار، توانسته با موفقیت در بازار جا بیفتد. با توجه به گزینه های مهندسی فرایند گسترده آن، این سری برای تولید ورق و تخته در خطوط رانشگری در سه اندازه (35، 45 و 60 میلیمتر) در دسترس بوده، و بنابراین می تواند جایگزین تمام سری های قبلی خود شود. نرخ خروجی آن بسته به نوع ماده در گستره kg/h 50 تا kg/h 500 می باشد. پیمانه ای بودن مشخص رانشگرها آنها را قادر می سازد هر نوع فرایند خاص را به صورت مجازی اجرا کنند. گستره وسیعی از واحدهای نرم کردن (plasticizing) به منظور پوشش تمامی کاربردها، در دسترس است. این قابلیت به همراه انتخاب نواحی تغذیه صاف یا شیاردار اائه شده است. مجهزکردن رانشگر با واحد گاززدایی، مورد نیاز برای فرایند ABS، نیز مشکل این قسمت را حل کرده است.
علاوه بر این، تنوع زیادی از گزینه های مهندسی مکانیکی، از جمله خروج مارپیچ از عقب، محرک بدون دنده از طریق موتور گشتاوری یا جانمایی منعطف جعبه کنترل، در دسترس می باشد. استانداردسازی گسترده در تولید کیفیت و دسترسی سریع قطعات را تضمین کرده، که نتیجه آن زمان تحویل کوتاه و رفع اشکال سریع در صورت بروز مشکل است.
مدل های سری uniEX به دلیل پنجره وسیع کاربرد و فرایندشان و همچنین تواناییشان در فرایند انواع مختلف مواد (به خاطر هندسه ویژه مارپیج) برجسته می باشند.

درباره battenfeld-cincinnati
شرکت battenfeld-cincinnati یکی از تولیدکنندگان اصلی رانشگرهای با کارایی بالا در انرژی و تولید بوده، که خطوط رانشگری را بر حسب نیازهای خاص مشتریانش تکمیل می کند. این شرکت انواع مختلف تجهیزات را، برای کاربردهای مختلف در زمینه های لوله، پروفیل، ورق، ورق های حرارتی و دانه سازی، به مشتریان ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا