اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ راه حل های Staubli برای تسریع در فرآیند تعویض قالب در صنعت پلاستیک

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر متخصصان Staubli مشکلات مربوط به بخش پلاستیک را بررسی و تحلیل کردند؛ کاهش زمان، تعداد زیاد قطعات حین تولید و هم زمان کاهش مقدار انبارش؛ تمایل به افزایش میزان کارایی و زمان کم برای رسیدن به آن، همه این ها در بازاری به شدت رقابتی رخ می دهد.
چه شما بخواهید زمان چرخه و تعویض قالب را کاهش دهید، از کارایی بالا مطمئن باشید و یا عملکردهای غیر تولیدی را بهینه کنید، Staubli ادعا می کند می تواند طیف وسیعی از راه حل هایی، به منظور کاهش و ذخیره زمان در هر مرحله ای از فرایند قالب گیری تزریقی، به گونه ای که کارایی اقتصادی شما افزایش یابد، را به شما ارائه کند.
تعویض قالب فرایند زمان بری بوده و ممکن است بر بهره وری شما تاثیر بگذارد. شرکت Staubli تعدادی راه حل موثر و قابل اعتماد، به منظور کاهش زمان بسیاری از عملیات از جمله اتصالات انرژی، بستن قالب، تعمیر قالب، تعویض قالب و همچنین فرایندهای اتوماتیک، را به شما ارائه دهد. به منظور بیشینه کردن سوددهی شما، می بایست تمام فرایند تعویض قالب در نظر گرفته شود. بنابراین از طریق تحلیل فنی و تفصیلی، شرکت Staubli می تواند به شما راه حل هایی بری افزایش کارایی و شروع فرایند SMED ارائه نماید:
– تعریف اولویت ها؛
– طبقه بندی تفصیلی و زمان بندی فرایندهای تعویض قالب در کارخانه شما؛
– شناسایی موقعیت های ذخیره زمان؛
– محاسبه بازگشت سرمایه شما.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا