اخبار

اختصاصی بسپار/ تغییر نام PLA Total Corbion به TotalEnergies Corbion

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر نام Total Corbion PLA، در ماه های آینده با شروع به کار یک نام کمپانی و لوگوی جدید، به TotalEnergies Corbion تغییر خواد کرد. TotalEnergies Corbion یک سرمایه گذاری مشترک 50/50 بین شرکت های TotalEnergies و Corbion می باشد. این تغییر نام، به دنبال تغییر برند اخیر TotalEnergies و تبدیل استراتژیک آن به یک شرکت بزرگ انرژی در اوایل امسال، صورت گرفت.

انتظار می رود هویت برند به روز شده TotalEnergies Corbion، با رویکردی مرحله ای از ژاونویه پیش رو راه اندازی شود. پیش تر در تابستان، TotalEnergies Corbin رسیدن به هدف تولید تجمعی صد هزار تن از Luminy PLA در کارخانه تایلند خود را جشن گرفت. این شرکت همچنین برای راه اندازی تاسیسات دوم خود در فرانسه وارد فاز دوم مهندسی شده است.
رزین های Luminy PLA زیست پایه بوده و از منابع تجدیدپذیر سالانه تولید می شوند؛ که نسبت به بسیاری از پلاستیک های سنتی، ردپای کربنی کمتری از خود به جا می گذارند. محصولات ساخته شده از PLA را می توان در پایان عمر مفیدشان، به صورت مکانیکی یا شیمیایی بازیافت نمود.

همچنین کمپانی TotalEnergies Corbion اخیرا راه اندازی Luminy rPLA  اولین محصول زیست پلاستکی بازیافتی شیمیایی که به صورت تجاری در دسترس است  را اعلام کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا