اخباراخبار ویژه

این تعلیق یک نمایشگاه نیست، بازی مکرر با حیثیت بین المللی ایران پلاست است/ ایران پلاست را تعیین تکلیف کنید!

بسپار/ ایران پلیمر عصر امروز و تنها ۴ روز پیش از برگزاری نمایشگاه ایران پلاست در حالیکه شرکت ها آماده تحویل گرفتن غرفه های خودساز و نصب و راه اندازی ماشین الات می شدند، شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران با ذکر نام، برگزاری نمایشگاه ایران پلاست و دو نمایشگاه دیگر را نه لغو بلکه منوط به نظر ستاد ملی مقابله با کرونا در روز شنبه کرد!

این در حالیست که سردرگمی مفرط صاحبان صنعت پلیمر بعد از بارها تغییر زمان و مکان نهایتا یک ماه پیش به اعلام تاریخ نهایی نمایشگاه منتهی شد. حالا یکبار دیگر هیچ کس نمی داند حتی اگر ستاد ملی مقابله با کرونا روز شنبه محدودیت جدیدی را برای نمایشگاه ها وضع نکند آیا در کمتر از دو روز تجهیز و آماده سازی غرفه ها واقعا ممکن است؟!!!

این چه اصراری است که پیش از تشکیل جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا و اعلام نظر در خصوص محدودیت های احتمالی، شرکت سهامی نمایشگاه ها با ذکر عنوان نمایشگاه ایران پلاست آن را معلق اعلام و حتی در صفحات رسمی خود در شبکه های اجتماعی از لغو نمایشگاه می گوید؟

خسارت های چند ده و چند صد میلیونی صاحبان صنایع ذینفع در نمایشگاه را در این شرایط اقتصادی چه کسی و چگونه جبران خواهد کرد؟

هیچ کس نه تنها به مشرکت کنندگان داخلی توجهی ندارد بلکه هیات های خارجی که از کشورهای مختلف برزیل، پاکستان، آفریقای جنوبی، عراق و … عازم ایران هستند هم به کلی خارج از معادلات قرار گرفته اند. بسیاری از این تجار به صورت گروهی با اخذ ویزا و بلیط و برنامه ریزی از فردا وارد ایران می شوند. آیا برای حفظ حیثیت و وجهه ایران پلاست و اصلا کشور بهتر نیست هر چه سریعتر نمایشگاه را تعیین تکلیف کنند؟

این شرایط تعلیق به نفع هیچ کس نیست!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا