اخباراخبار ویژه

Domo Chemicals آمیزه های جدید PA خود را در ChinaPlas 2023 معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر Domo Chemicals، تولید کننده پیشرو در پلاستیک‌های مهندسی، زمینه را برای احداث کارخانه جدید کامپاند پلی آمید (PA) خود در Haiyan، Jiaxing، ژجیانگ، چین ایجاد کرده است. کارخانه جدید گونه‌های Technyl PA تولید  می‌کند و انتظار  می‌رود تا پایان سه ماهه اول سال 2024 به بهره برداری کامل برسد. این کارخانه نشان دهنده سرمایه گذاری قابل توجهی در حدود 15 میلیون دلار توسط Domo Chemicals است و مساحت کل واحد، 40000 متر مربع را پوشش  می‌دهد.

 

(گزارش های تصویری این گروه رسانه ای از نمایشگاه چایناپلاس 2023 را که از امروز به مدت 4 روز در شنژن برپاست در صفحه اینستاگرام بسپار دنبال کنید.)

Domo Chemicals از سال 2016 در چین با یک کارخانه کامپاند PA در Jiaxing، بر اساس راه حل‌های بکر و پایدار فعال است. کارخانه جدید به تدریج گسترش خواهد یافت تا به ظرفیت کل 50000 تن در سال برسد و به آخرین فناوری و تجهیزات برای رفع نیازهای مشتریان مجهز  می‌شود و در عین حال به نوآوری‌های پایداری Domo نیز کمک  می‌کند. این شرکت نقش کلیدی در راهبرد Domo Chemicals برای گسترش حضور خود در بازار آسیا خواهد داشت.

کارخانه جدید از نظر راهبردی در منطقه توسعه اقتصادی ‌هایان در استان ژجیانگ در جنوب شانگهای واقع شده است. مدیرعامل Domo Chemicals در مراسم افتتاحیه این شرکت ابراز کرد که این نقطه عطف مهمی در تعهد نسبت به رشد و نوآوری پایدار است. همچنین اعلام کرد که این شرکت از گسترش فعالیت‌های خود در چین هیجان زده است و مشتاقانه منتظر خدمات رسانی به مشتریان خود در بخش‌های مختلف خودرو، الکترونیک، انرژی و کالاهای صنعتی و مصرفی با بالاترین کیفیت محصولات و خدمات است.

این رویداد آغاز فصل جدیدی در تاریخ Domo Chemicals است، زیرا این شرکت به موفقیت و رشد خود در سراسر منطقه آسیا ادامه  می‌دهد. کارخانه ی جدید نه تنها رقابت پذیری شرکت را در بازار رو به رشد پلی آمید آسیایی افزایش  می‌دهد، بلکه فرصت‌های شغلی را به همراه خواهد داشت و به توسعه اقتصاد محلی  نیز کمک  می‌کند.

Domo Chemicals مواد مهندسی شده Technyl خود را در نمایشگاه آتی Chinaplas در شنژن در غرفه H17 L81  به نمایش گذاشته است. این نمایشگاه از امروز به مدت 4 روز برپاست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا