اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ BYK کارخانه تولید افزودنی های خود در چین را توسعه می دهد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار /ایران پلیمر BYK یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد شیمیایی ویژه می باشد. کارخانه Shanghai شرکت BYK پس از کارخانه BYK Tongling دومین کارخانه بزرگ BYK در چین است. BYK قصد دارد کارخانه Shanghai خود را توسعه دهد. BYK در پروژه فاز II کارخانه Shanghai (SCIP II)که در زمینی به مساحت 1.16 هکتار انجام می شود حدود 10 تا 20 میلیون یورو سرمایه گذاری کرد.

این کارخانه جدید برای ظرفیت تولید سالانه 4750 تن طراحی شده است. پروژه فاز II بطور رسمی در تاریخ 18 ماه March سال 2022 تکمیل و افتتاح شد. اولین محموله تولیدی که افزودنی BYKETOL-OK (جهت استفاده در پوشش های خودرویی و صنعتی) بود در تاریخ 8 ماه July برای مشتری ارسال گردید. با افتتاح رسمی فاز II کارخانه Shanghai ، شرکت BYK ظرفیت تولید خود در چین را به میزان قابل توجهی افزایش داده است و قادر است به مشتریان خود محدوده کامل و مختلفی از افزودنی ها شامل ضد کف ها ، افزودنی های سطحی و سایر افزودنی ها را ارائه نماید. این افزودنی ها بطور گسترده ای در کاربرد های اتومبیلی ، صنعتی ، ساختمانی و مبلمان ، جوهر های چاپ ، چسب ها ، ترموپلاستیک ها ، ترموست ها و سایر کاربرد ها استفاده می شوند. این افزودنی ها در سامانه های مختلف شامل پایه حلال ، فاقد حلال ، با قطبیت بالا و با قطبیت پایین استفاده می گردند.

به گفته Dr. Tammo Boinowitz رئیس BYK ، افتتاح فاز II اهمیت بسیار بالایی برای BYK داشت و چین یکی از پرمصرف ترین و مهمترین بازار ها برای BYK می باشد. در کارخانه جدید حدود 85 درصد فرآیند feeding بصورت خودکار انجام می شود و این کارخانه بر روی تولید افزودنی های سیلیکونی با استفاده از جدید ترین فناوری ها تمرکز دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا