اختصاصی بسپار/ ابتکار سازندگان ماشین آلات پلاستیک آلمان برای تعامل با بدنه جامعه آلمانی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر سه اتحادیه برتر صنعت پلاستیک آلمان با یکدیگر متحد شدهاند تا آنچه را که آنها “اتحاد منحصر به فرد در زنجیره ارزش” مینامند تشکیل دهند. با ابتکار مشترک “Wir sind Kunststoff” (ما پلاستیک هستیم)، انجمن مبدلهای پلاستیکی آلمان GKV ،PlasticsEurope Deutschland و فدراسیون سازندگان ماشین آلات آلمان VDMA میگویند آنها قصد ارائه اطلاعات و دعوت از عموم مردم برای بحث در مورد اهمیت پلاستیکها در تولیدات صنعتی دارند.
اینگمار بولر، مدیر منطقهای PlasticsEurope، گفت که این ابتکار قصد دارد تغییر نگرش صنعت پلاستیک را به سمت اقتصاد چرخشی، کربنزدایی و پایداری سوق دهد. با حدود 3500 شرکت، 500000 کارمند و گردش مالی سالانه 100 میلیارد یورو، این صنعت یکی از بخشهای اصلی اقتصاد در آلمان است. با این حال، در بحثهای عمومی، یکی از بحث برانگیزترین موارد است. بهلر گفت که این تشکل ها به دنبال “شور و شوق برای مطالب نو و ترویج درک و پذیرش هستند”.
در مراسم راهاندازی این ابتکار، جزئیات مربوط به برنامهریزی و گروههای هدف، مورد بحث قرار گرفت. بوهلر بودجه موجود برای کمپین جدید را در محدوده شش رقمی کم تا متوسط توصیف کرد.
Thorsten Kühmann، مدیر بخش پلاستیک و ماشین آلات لاستیکی VDMA، میگوید که او میخواهد این کمپین تا حد ممکن کوچک و موثر باشد و خاطرنشان کرد که به همین دلیل، اعضا ساختارهای کوچک با “ایدهها و ذهن های جدید” را انتخاب کردند و عمداً این کار را انجام دادند. کوهمان گفت که این ابتکار به صراحت با “فدراسیون صنایع پلاستیک آلمان” (WVK) متفاوت است. این فدراسیون بیش از 12 سال پیش توسط همین سه انجمن و شرکت بازیافت پلاستیک BVK تأسیس، اما به سرعت ناپدید شد.
مارا هانکر، مدیرعامل انجمن بسته بندی آلمانی IK (Homburg؛ www.kunststoffverpackungen.de) گفت: “ما هیچ گونه تصویر یا کمپین تبلیغاتی انجام نمی دهیم، اما به دنبال گفت وگو هستیم. ما از خود انتقاد خواهیم کرد اما خودآگاه نیز خواهیم بود. “