اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ 26 و 27 مهرماه سمینارهای آنلاین “آینده بسته بندی پلاستیکی” برگزار می شود

گروه  ترجمه و تولید محتوا دربسپار/ایران پلیمر فدراسیون پلاستیک بریتانیا (BFT)، در هجدهم و نوزدهم اکتبر، میزبان سمینارهای آنلاین دو و نیم روزه با موضوعات “قدم بعدی برای بسته بندی پلاستیکی چیست” و “آینده بسته بندی منطف” می باشد.
“قدم بعدی برای بسته بندی پلاستیک چیست”، که در روز دوشنبه هجدهم اکتبر برگزار می شود، به بررسی تغییرات قانون گذاری های مربوط به نوآوری های بسته بندی صلب می پردازد. “آینده بسته بندی منعطف” نیز در روز سه شنبه نوزدهم اکتبر برگزار شده و و پیشرفت های جدید در بسته بندی منعطف را بررسی خواهد کرد. هر دوی این رویدادها توسط PlasticsEurope حمایت مالی می شوند.
موضوع “قدم بعدی برای بسته بندی پلاستیک چیست” شامل بخشی با عنوان “بررسی بازیافت پذیری با EPR” بوده؛ این بخش توسط مدیر OPRL ارائه خواهد شد وبه چگونگی تاثیر مسئولیت پذیزی تولید کننده بر صنعت بسته بندی پلاستیک خواهد پرداخت.
همچنین در این رویداد، مدیر PlasticEurope سخنرانی ای با موضوع بررسی اجمالی قانون گذاری بسته بندی در سراسر قاره و تاثیرات تغییرات این قانون ها خواهد داشت. یک بخش دیگر که توسط رییس سیاست گذاری و زیرساخت در گروه Co-op برگزار می شود، به ارائه دیدگاه خرده فروشی، با نگاهی بر برنامه های آتی Co-op و تاثیرات آن بر صنعت پلاستیک، می پردازد.
رویداد دوم، آینده بسته بندی منعطف، دارای بخشی با نام “نوآوری در بسته بندی منعطف” بوده که در آن مدیر امور نظارتی Amcor به ارائه نگاهی عمیق به روش های جدید تولید بسته بندی پلاستیکی می پردازد. پس از آن مدیر توسعه فنی SUEZ، در مورد “سرمایه گذاری در طبقه بندی و توانایی جمع آوری فیلم های بسته بندی” صحبت خواهد کرد.
هزینه ثبت نام در هر رویداد برای اعضای BPF و PlasticsEurope، 49 پوند و سایر افراد 99 پوند می باشد که به این مبالغ مالیات بر ارزش افزوده نیزاضافه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا