FachPack: بالاخره یک احساس عادی و تجارت دوباره!/ دنیا به زندگی قبل از کرونا بازمی گردد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر “بالاخره یک احساس عادی در یک نمایشگاه تجاری!” این شعار غرفه داران و بازدیدکنندگان از “FachPack” امسال در هفته گذشته در نورنبرگ بود. پس از یک نمایشگاه خلوت و آرام به خاطر درگیری با همهگیری کووید-۱۹ در سال گذشته، نمایشگاه بستهبندی به آرامی به سمت “سطح قبل از کرونا” حرکت کرد: حدود 32000 بازدید کننده از حدود 90 کشور از 27 تا 29 سپتامبر 2022 در حدود 1150 غرفه دار اطلاعاتی را در مورد این صنعت و پیشرفتها و نوآوریهای آن کسب کردند. در سال 2019 قبل از کرونا، تقریباً 1600 غرفهدار در آن زمان حدود 45000 بازدیدکننده را جذب کردند.
موضوع اصلی سال 2022 – “انتقال در بسته بندی” نماینده جریانهایی بود که در حال حاضر صنعت بسته بندی را تحت تاثیر قرار میدهند. نه تنها قانون گذاران، بلکه مصرف کنندگان نیز خواستار پایداری هستند و این صنعت را تغییر میدهد و با موضوعاتی مانند اقتصاد چرخشی و دیجیتالی شدن ادامه مییابد. کووید-۱۹ همچنین حفاظت از محصول را از منظر بهداشتی مورد توجه قرار داده و به بخش تجارت الکترونیک اجازه رشد داده است.
“FachPack” دیگر تا سال 2024 (24 تا 26 سپتامبر) برگزار نخواهد شد – سال آینده نوبت به دوسلدورف با “Interpack” خواهد رسید (4 تا 10 می).