اخبار

اختصاصی بسپار/ PPG محصولات جدیدی برای حفاظت خوردگی معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر PPG اعلام کرد که تولید محصولات PPG VERSOLON را آغاز کرده است. این نام تجاری یک نام تجاری جدید است که برای مشتریان صنعتی با شرایط سبک و متوسط مناسب می باشد.

این محصولات شامل پوشش های مایع، پوشش های پودری، حلال ها و محصولات وابسته هستند. PPG VERSOLON از ادغام نام تجاری PPG TRUEFINISH و Commercial Performance Coatings product line بوجود آمده است. این محصولات برای محدوده گسترده ای از کاربرد ها شامل تجهیزات ساختمان سازی و کشاورزی، تریلر ها و چرخ ها قابل استفاده می باشند. کارشناسان PPG VERSOLON برای درک نیازمندی های مشتریان بطور پیوسته با مشتریان بویژه در بخش OEM در تماس می باشند تا بتوانند محصولات مورد نظر را توسعه داده و تولید کنند.

به گفته Daniel Bencun مدیر تجاری PPG، این شرکت با ارائه این محصولات جدید قادر خواهد بود که به مشتریان خود خدمات بهتری ارائه نماید. بدین ترتیب مشتریان به محدوده گسترده ای از پوشش های جدید و با دوام PPG برای حفاظت در برابر محیط های خورنده دسترسی خواهند داشت.

این محصولات شامل موارد زیر می باشند: – پوشش های مایع: این پوشش ها با استفاده از فناوری های جدید تولید می شوند و علاوه بر بهبود حفاظت خوردگی ، عملکرد و سرعت خط تولید را نیز افزایش می دهند. – پوشش های پودری: شامل محدوده گسترده ای از فناوری های پودری می باشند که در بیش از 30 فام RAL در دسترس می باشند. – حلال ها و محصولات وابسته: PPG تجهیزات و وسایل مورد نیاز مشتریان مثل مواد جهت آماده سازی سطوح، چسب ها، درزگیر ها و  اسپری رنگ را نیز فراهم می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا