اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ allnex رزین پلی استر فاقد ایزوسیانات جهت پوشش ها معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  Allnex در وبیناری محصول تازه توسعه داده شده خود یعنی ACURE را برای مشتریان معرفی کرد. کارشناسان allnex خواص و کاربرد های ACURE را شرح دادند. همچنین مثال هایی برای فرموله کردن پوشش های بر پایه ACURE جهت کاربرد های مختلف مثل ACE، دریایی و حفاظتی، کف و چوب ارائه دادند. قبلا واکنش Michael Addition بسیار سریع بود و کنترل آن جهت کاربرد عملی در پوشش ها بسیار دشوار بود. allnex فناوری جدیدی را توسعه داده است.

در این فناوری سرعت سخت شدن ACURE با استفاده از یک کاتالیزور بی همتای بلوکه شده با CO2  و افزودنی های کنترل کننده سرعت واکنش کاهش یافته است و فرمول نویسان می توانند پوشش ها را جهت کاربرد های مختلف فرموله کنند. این فناوری جدید یک سامانه فاقد ایزوسیانات و دارای VOC پایین می باشد که در دمای اتاق بدون نیاز به کاتالیزور های قلع در فرمولاسیون رنگ ، سخت می گردد. با توجه به اینکه در این فناوری از رزین بر پایه پلی استر استفاده می شود می توان ضمن حفظ خواص عملکردی از مواد اولیه تجدید پذیر مختلفی نیز استفاده کرد.

از زمان معرفی ACURE ، کاربرد های آن به سرعت گسترش پیدا کرده است و بزودی بایندر های دارای عاملیت malonate و acryloyl توسعه داده خواهد شد. پیشرفت های قابل توجهی در چسبندگی، ظاهر، کاهش VOC و خواص عملکردی ایجاد شده است. همچنین سامانه های لایه ای توسعه داده شده بود که ترکیب این فناوری بر پایه Michael Addition با سیلر ها و پرایمر های مناسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا