جایزهی Marketing Excellence Award 2017 به چه محصولی داده شد؟

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، انجمن بین المللی AIMCAL در بخش مواد غذایی جایزهی بهترین بازار در سال 2017 (Marketing Excellence Award 2017) را به طراحی یک بسته بندی اهدا کرد. این بسته بندی که یک کیسهی زیپی یا زیپ کیپ (Zipper bag) است، دارای یک طراحی سه بعدی بوده و با حرکت سادهی دست بسته میشود (3Dimensional Slide to Close).
این بسته بندی که مخصوص برنج است در 8 تا 10 رنگ موجود بوده و برای طراحی آن از جوهر پلی اورتان فاقد تولوئن استفاده شده است. این طراحی به گونهای است که فضای بهینهای را در قفسههای نگهداری اشغال کند. معمولا هر اینچ فضا در این قفسهها در فروشگاهها بسیار حائز اهمیت شناخته میشود. در وجه جانبی این بسته بندی یک دسته طراحی شده که به راحتی توسط مصرف کنندهی نهایی قابل حمل و نقل خواهد بود. طراحی این دستهی جانبی هیچ خدشهای به سایر قسمتها وارد نمیکند.
این بسته بندی از 5 قسمت مجرا تشکیل شده است. یک بعد این بسته بندی به صورت شفاف است. این قسمت شفاف به مشتری اجازه میدهد که ظاهر محصول بسته بندی شده را به دقت بررسی کند. این مسالهی به ظاهر ساده، برای رعایت حقوق مصرف کننده امری مهم تلقی می شود.
شرکت تولید کنندهی بسته بندیهای منعطف در کشور هند به نام Uflex طراح این بسته بندی است. این شرکت دلیل طراحیهای این چنینی را احترام به مصرف کننده عنوان میکند.