اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ حذف پلاستیک در ضربه گیرهای بسته بندی آمازون

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر آمازون با کیسه‌های هوای پلاستیکی که به عنوان ضربه گیر داخل بسته بندی مورد استفاده قرار می‌گیرند، خداحافظی کرده است. این شرکت در حال حاضر 95 درصد از کیسه‌های پلاستیکی بسته بندی در آمریکای شمالی را با پرکن‌های کاغذی جایگزین کرده است و در تلاش است تا پایان سال به طور کامل پلاستیک حذف شود.

بسته بندی‌ها با استفاده از پرکن‌های کاغذی، کوچک‌تر و نیز قابل بازیافت خواهند شد و از مصرف حدود 15 میلیارد کیسه هوای پلاستیکی در سال جلوگیری خواهد کرد.
برای دستیابی به این پیشرفت، گروه‌های آمازون با تامین‌کنندگان همکاری کردند تا پرکننده‌های کاغذی ساخته شده از 100 درصد محتوای بازیافتی را تهیه کنند. پرکن کاغذی محافظتی مشابه، اگر نگوییم بهتر از کیسه‌های هوای پلاستیکی، برای محصولات به همراه خواهد داشت.

آمازون هم‌چنان در تلاش است تا مواد جدید و راه حل‌های بازیافتی ابداع کند که مشتریان و نیز محیط زیست را مد نظر داشته باشد و هم‌چنین در حال آزمایش فناوری جدید با Glacier، یک شرکت هوش مصنوعی (AI) و رباتیک مستقر در سانفرانسیسکو است تا از ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی برای مرتب‌سازی خودکار مواد قابل بازیافت و جمع‌آوری داده‌هایی استفاده کند که می‌تواند به کاهش زباله‌های ملزم به دفن و افزایش استفاده از مواد بازیافتی در بسته بندی کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا