اخبار

اختصاصی بسپار/ Ashland اصلاح کننده های زیستی جهت پوشش های ساختمانی و صنعتی معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر  Ashland تولید کننده اصلاح کننده های زیستی با عملکرد بالا جهت پوشش های ساختمانی و صنعتی می باشد.

Ashland در نمایشگاه American Coatings Show 2024 (ACS ) که در Indianapolis برگزار شد فناوری های جدید زیستی خود را معرفی کرد. در این نمایشگاه بر روی تر کننده های زیرآیند easy-wet تمرکز ویژه ای داشت. این افزودنی ها با استفاده از فناوری super wetter تولید می گردند. این تر کننده ها دوستدار محیط زیست می باشند و به آن صدمه نمی زنند. این تر کننده ها جایگزین های اقتصادی برای مواد سطح فعال سیلیکونی می باشند و از نظر عملکردی با افزودنی های سیلیکونی قابل مقایسه می باشند.

easy-wet 300 دارای کمترین میزان ترکیبات آلی فرار (VOC) در مقایسه با محصولات مشابه موجود در بازار می باشد. این افزودنی یک فیلم فاقد نقص و بدون حفره (crater) ایجاد می کند و کف کمی ایجاد می کند. Ashland در نمایشگاه محصولات دیگر خود شامل فسفات استر های Dextrol و Strodex و عوامل ضد کف Drewplus را معرفی کرد. بعلاوه افزودنی های مورد استفاده در پوشش های ساختمانی شامل Natrosol hydroxyethyl cellulose (HEC) و غلظت دهنده های تجمعی غیر یونی Aquaflow (NSAT) را به نمایش گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا