اخبار

اختصاصی بسپار/ BASF ظرفیت تولید افزودنی های خود را افزایش می دهد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر BASF اعلام کرد که برای توسعه کارخانه تولید افزودنی های پیشرفته واقع در Nanjing چین سرمایه گذاری خواهد کرد. این سرمایه گذاری با توجه به تقاضای در حال رشد برای افزودنی ها در بازار آسیا انجام می گیرد.

این پروژه شامل یک خط تولید پیشرفته برای high performance controlled Free Radical Polymerization dispersant (CFRP) می باشد. خط تولید جدید بر اساس بالاترین استاندارد های زیست محیطی تاسیس می شود و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا اواخر سال 2025 افتتاح خواهد شد. افزودنی های با عملکرد بالا بطور وسیعی در صنایع مختلف شامل پوشش های صنعتی و پوشش های اتومبیلی OEM استفاده می شوند. بازار همواره به دنبال دیسپرس کننده های با عملکرد بالا جهت دستیابی به فضای رنگی بیشتر با استفاده از رنگدانه های موجود می باشد. کارخانه Nanjing یک مرکز مهم برای تامین افزودنی های مورد نیاز بازار چین و آسیا-اقیانوسیه می باشد. این کارخانه شامل واحد تولیدی ، خدمات فنی و واحد تحقیق و توسعه می باشد. به گفته Dr.Jeffrey Lou رئیس BASF Greater China ، این سرمایه گذاری جدید در کارخانه Nanjing موقعیت BASF را در بازار چین که بزرگترین و پر رشدترین بازار مواد شیمیایی می باشد، استحکام خواهد بخشید.

به گفته Sylvain Huguenard نایب رئیس بخش افزودنی ها ، مزایای فناوری CFRP عبارتست از تمایل ذاتی بالا به رنگدانه ها (affinity) و مقاومت عالی در برابر تجمع ذرات رنگدانه. BASF بیش از 20 سال است که دیسپرس کننده های تولید شده بوسیله فناوری پلیمریزاسیون رادیکالی کنترل شده را به مشتریان خود عرضه می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا