اخبار

اختصاصی بسپار/Berry از بطری با محتوای 100٪ بازیافتی برای کاربردهای آرایشی رونمایی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Berry Global یک بطری مستطیل شکل ساخته شده با پلی اتیلن پرچگال HDPE  صد در صد بازیافت شده برای کاربردهایی از جمله زیبایی، خانه و مراقبت شخصی عرضه کرده است.

این شرکت سازنده بسته بندی مستقر در ایالات متحده بیان داشت که بطری 250 میلی لیتری همچنین کاملاً قابل بازیافت است مشروط بر اینکه “طرح های جمع آوری مناسب وجود داشته باشد”. گردنه آن برای انواع درپوش ها و درب ها مناسب است و شکل بطری مستطیلی آن امکان انباشته شدن کاراتر را فراهم می کند و فضای خالی (بلا استفاده) در قفسه و در حین حمل و نقل و انبارش را به حداقل می رساند. بطری موسوم به Domino را می توان از هر چهار طرف سفارشی سازی کرد. دیواره های جانبی را می توان با برجسته سازی هایی مانند بافت دار یا مهرزدن سفارشی سازی کرد تا یک تجربه لمسی متمایزی را برای مصرف کنندگان ایجاد کند.

جو هورتون، مدیر فروش و بازاریابی در Berry Agile Solutions می گوید: در محیط های خرده فروشی که مصرف کنندگان تحت تأثیر نوع ارائه برندها در قسفه های محصولات قرار می گیرند، بسته بندی تاثیرگذار و طراحی گرافیکی بسیار مهم است. ما می خواهیم شرکت ها بتوانند به راحتی طرح های چشم نوازی را در راستای اهداف برند خود ایجاد کنند.
Berry Agile Solutions در تحویل سریع نمونه، گزینه‌های سفارشی‌سازی کم‌هزینه و مقادیر کم سفارش تخصص دارد. بطری جدید بخشی از محصولات قابل طبقه بندی در اقتصاد چرخشی این شرکت است و برای همین امر طراحی شده است. در حال حاضر در سایت Berry در Beccles، انگلستان تولید می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا