دومین همایش ملی نو آوری در صنعت پلاستیک به همت انجمن ملی پلیمر امروز برگزار شد

بسپار/ ایران پلیمر دومین همایش ملی نوآوری در صنعت پلاستیک در آخرین روز از اولین ماه زمستانی سال برگزار شد. این همایش که با با ارایه سخنرانی ها و پنل های تخصصی همراه بود، از صبح امروز با استقبال قابل توجه صنعت پلاستیک در یکی از ساختمان های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در این همایش سخنرانی کرد و مدیران ارشد واحدهای پتروشیمی و صنایع تبدیلی و تکمیلی، همچننین ریاست پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی در آن مشارکت داشتند.
مهندس سعید زکایی رییس کمیسیون فتی انجمن دبیری همایش را بر عهده داشت. مهندس علیرضا ترک عضو هیات مدیره و رییس کمیسیون روابط عمومی انجمن نیز برای برگزاری بهینه این رویداد که دومین دوره خود را می گذراند در کنار دبیر و همکاران روابط عمومی و اجرایی انجمن تلاش کردند.
در این همایش دو میز گرد تخصصی با موضوعات نقش بازیگران اکوسیستم صنعت پلاستیک در توسعه ی آن و فرصت ها ی توسعه و سرمایه گذاری صنعت پلاستیک با حضور تنی چند از صاحب نظران این صنعت همچون دکتر میلاد مهران پور مدیر عامل شرکت دانا پلیمر، دکتر ترکمان رئیس هیات مدیره ی انجمن ملی صنایع پلیمر ایران، دکتر صالح احمدی مدیر عامل پتروشیمی خوزستان، مهندس زکایی، نایب رئیس انجمن ملی پلیمر ایران، مهندس بیوک صحاف امین رئیس هیات مدیره ی انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن، دکتر سعیدی مدیر عامل پتروشیمی جم، مهندس مرضیه طهماسبی رئیس دفتر توسعه ی صنایع تکمیلی و دیگر افراد صاحب نظر در بخش های خصوصی و دولتی برگزار شد.
همچنین در این مراسم دکتر مهران پور، مهندس علیرضا صحاف امین ، دکتر شروین احمدی( رئیس پژوهشکده ی پلیمر و پتروشیمی ایران) ، مجتبی فراهانی(رئیس سرپرستی منطقه 4 بانک پارسیان) ، دکتر سیاوش ملکی فر (معاون صندوق نوآوری و شکوفایی)، دکتر مجید عقلایی( مدیر عامل شرکت توسعه بازار سام)، دکتر محمود کریمی(مدرس و مشاور نوآوری نظام یافته و مدیر عامل پلنت)، دکتر کامران باقری و دکتر محمود رضا رضوی طی سخرانی های 20 الی 30 دقیقه ای به ترتیب نقطه نظرات خود را در رابطه ی موضوعاتی همچون صنعت پلاستیک و توسعه ی پایدار، ضرورت اصلاح رویکرد به منظور توسعه ی صنعت بازیافت پلاستیک ها، نو آوری های فناورانه در صنعت بازیافت ، معرفی محصولات بانک پارسیان و هم راستایی آن با نوآوری در صنعت پلیمر ،راهکار های تامین مالی نوآوری در ایران، بررسی بازار های منطقه و فرصتی برای توسعه ی صادرات، ماتریس نوآوری ابزاری برای تعیین استراتژی نوآوری سازمان ها، پیش فرض های ضد نواوری در سازمان ها ، ترکیب نوآوری و بین المللی سازی در جهت توسعه فعالیت های بین المللی و ویژگی های نوآوری در منتخبی از شرکت های صنعت پلاستیک ( مطالعه ی تحلیلی) بیان کردند.
بخش هایی از این همایش را به صورت فیلم های کوتاه و فیلم های زنده (لایو) در کانال تللگرام گروه رسانه ای بسپار/ ایران پلیمر و همچنین صفحه اینستاگرام این گروه می توانید ببینید.