کیمیاران در ایران پلاست از استابیلایزر پروفیل خود رونمایی می کند

بسپار می نویسد، مدیرعامل شرکت تولیدی کیمیاران ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه منحصر به فرد نمایشگاه ایران پلاست در معرفی محصولات داخلی، آن را پیشانی و جبهه تبلیغاتی صنعت پتروشیمی برشمرد و از رونمایی محصول جدید استابیلایزر پروفیل در و پنجره در نمایشگاه نهم ایران پلاست خبر داد.
محمدتقی غیاثی در گفتوگو با ستاد خبری ایران پلاست ضمن تشریح دستاوردهای تولیدی خود تصریح میکند: زنجیره محصولات ما سال به سال رو به تکامل است و کیمیاران همواره کوشیده است همراه با هر نمایشگاه ایران پلاست دستاورد جدیدی را اول در بازار داخل وبعد در بازارهای صادراتی ارایه کند و محصول جدید این شرکت نیز با هدف پوشش این دیدگاه در نمایشگاه امسال رونمایی میشود.
کیمیاران تولیدکننده انواع افزودنیها یا استابیلایزرهای پی.وی.سی است که ازسال 1373 فعالیت خود را آغازکرده و طی 20 سال توانسته است ضمن پوشش نیاز بازار داخل، استابیلایزرهای پی.وی.سی را به صنایع برون مرزی هم صادر کند و به ادعای مدیرعامل کیمیاران سهم بسزایی در ارزآوری داشته باشد.
به گفته غیاثی مهمترین برنامه این شرکت عرضه بیشتر محصولات در برابر تقاضای بازار است و برای نیل به این مهم و رسیدن به ارزآوری بالاتر برای کشور، اولویتهای اصلی تولید بر روی کیفیت بالا و بستهبندی درجه یک متمرکز شده است.
به گفته مدیرعامل کیمیاران در حال حاضر60 تا 70 درصد سهم بازار داخل به این شرکت تعلق دارد و صادرات آن به کشورهای خاور دور و خاورمیانه هم ادامه دارد.
غیاثی نوآوری و تاکید بر تولید محصولات کیفی با توجه به استانداردهای بینالمللی را در تصاحب سهم بازار داخل و خارج توسط این شرکت موثر می داند.
غیاثی می گوید : محصولات ایرانی به همت تولیدکنندگان نوآور داخلی با کیفیت و استاندارد مطلوب عرضه شده و قابلیت رفابت و حضور در بازار جهانی را دارد. برای حفظ این موقعیت، طبیعتا سعی میکنیم رقبای خارجی را کنار بگذاریم زیرا تولیدکننده ایرانی هستیم و شاید حضور رقیب داخلی را بپذیریم و با او تعامل کنیم اما حضور رقیب خارجی در بازار را برنمیتابیم و اجازه نمیدهیم کالایی مشابه آنچه در داخل تولید میشود وارد کشور شود.
به اعتقاد غیاثی ایران پلاست فرصت مغتنمی است که توان تولید کشور در آن به نمایش درمی آید و در شرایط کنونی، اهمیت عرضه محصولات نوین داخلی به اندازهای است که باید تمام امکانات را بسیج کنیم تا در یک محیط ارام و بدون تنش، بهترین خدمات و سرویسهای فروش و پس از فروش را در معرض دید بازدیدکنندگان داخلی و خارجی قرار دهیم و از این نمایشگاه که ویترین تولید داخلی است برای عرضه هر چه بهتر محصولات جدید بهره ببریم.