اختصاصی بسپار/ پیش بینی بازار جهانی 263 میلیارد دلاری رنگ و پوشش تا سال 2033

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر ارزش بازار جهانی رنگها و پوششها در سال 2023 برابر با 160,054,3 میلیون دلار برآورد میشود و انتظار میرود در دوره پیش بینی شده 2023-2033 با نرخ مرکب سالانه 5.1 درصد (CAGR 5.1%) رشد کند.
صنعت جهانی نقاشی و پوشش بخشی حیاتی از اقتصاد جهانی است که شامل شرکتهایی است که طیف وسیعی از محصولات را تولید و توزیع میکنند؛ از جمله پوششهای معماری و صنعتی، رنگهای خودرو و پوششهای چوب. این صنعت توسط پیشرفتهای فناورانه، روند مصرف کنندگان و مقررات دولتی هدایت میشود.
در سطح جهانی، بازار رنگها و پوششها دستخوش تغییرات فوق العادهای است. تقاضا برای پوششهایی با خواص فیزیکی بالاتر و دوام زیاد، صنعت را به پیش میبرد. در کنار افزایش پروژههای ساختمانی و روند رو به رشد خودروسازی، توسعه زیرساختها عامل دیگری در گسترش بازار است.
علاوه بر این، استفاده از پوششهای آب پایه و پودری ناشی از حرکت به سمت رنگها و پوششهای سازگار با محیط زیست است که باعث رشد بیشتر بازار میشود. علاوه بر این، کسب وکارها در حال بررسی امکانات پوششهای هوشمند و پوششهای نانو در بخشهای مختلف از جمله لوازم الکترونیکی مصرفی، مراقبتهای بهداشتی و هوافضا هستند تا فرصتهای جدیدی در بازار ایجاد کنند. محبوبیت فزاینده رنگهای معماری باعث افزایش قابل توجه تقاضا برای رنگها و پوششها میشود.
نکات کلیدی از مطالعه بازار
· پیش بینی میشود که بازار جهانی رنگ و پوشش با نرخ رشد مرکب سالانه 5.1٪CAGR رشد کند و تا سال 2033 به 263205.3 میلیون دلار برسد.
· ارزش بازار در سال 2022 به 151891.2 میلیون دلار رسید که با رشد 2.7٪CAGR بین سالهای 2018 تا 2022 رشد کرد.
· برآورد میشود که کاربرد در حوزه معماری در طول دوره پیش بینی با 4.8٪CAGR رشد کند.
· تخمین زده میشود که ارزش بازار رنگ و پوشش ایالات متحده تا پایان سال 2033 به 23159 میلیون دلار برسد.
· انتظار میرود بازار رنگ و پوشش در چین تا سال 2033 با نرخ 7.7 درصد رشد کند.
· تخمین زده میشود که بازار رنگ و پوشش کره جنوبی تا سال 2033 به ارزش 6984.6 دلار آمریکا برسد.
راهبردهای رشد افزا
نقش آفرینان جهانی در بخش رنگها و پوششها از انواع روشهای گسترش بازار برای ایجاد کسب وکار خود و کسب برتری نسبت به رقبا استفاده میکنند. همکاریها و ادغامها، نوآوری و تمایز محصول و نیز گسترش جهانی از جمله راهبردهای رایج مورد استفاده هستند. کسب وکارها برای تنوع بخشیدن به محصولات خود و دسترسی به بازارهای جدید، در حال همکاری و ایجاد اتحادهای راهبردی با دیگر نقش آفرینان هستند. ادغامها و همکاریها برای دستیابی به فناوریهای جدید، کسب مزیت رقابتی و افزایش سهم بازار مورد استفاده قرار میگیرند.
در نوامبر 2022، شرکت Sherwin-Williams یک هلدینگ تخصصی پوششهای صنعتی مستقر در آلمان متشکل از Oskar Nolte Gmbh و Klumpp Coatings Gmbh را خریداری کرد. چنین تملکهایی به شرکتها کمک میکند تا با راهبرد دستیابی به کسب و کارهای مکمل، با کیفیت و متمایز، رشد سودآور در بازارهای جهانی را تسریع بخشند.
برای متمایز شدن کسب و کارها از رقبا و افزایش رضایت مصرف کننده، نوآوری محصول و تمایز ضروری است. در نهایت، گسترش جغرافیایی از طریق ورود به بازار جدید یا افزایش فعالیت فروش در بازارهای موجود، کسب وکارها را قادر میسازد تا به مشتریان جدید دست یابند و سود بیشتری کسب کنند