اخبار

از برترین‌ شرکت‌های صادراتی نانویی کشور تقدیر می‌شود

بسپار/ایران پلیمر ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو و میکرو در نظر دارد در افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه ایران نانو برترین شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌نانو را معرفی و از آن‌ها تقدیر نماید. شرکت های صادراتی فعال در حوزه نانو می‌توانند تا تاریخ ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳، با مراجعه به سایت ارزیابی باشگاه شرکت‌های صادراتی دانش بنیان اقدام به ثبت نام کنند.

پانزدهمین نمایشگاه ایران نانو در تاریخ ۱۳ آبان ۱۴۰۳ و با حضور مقامات و مسئولان و با حضور  بیش از صد شرکت‌ نانویی و صادراتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز می‌شود.  یکی از مهم‌ترین برنامه‌های روز افتتاحیه، تقدیر از برترین شرکت‌های صادارتی فعال در ساخت و تولید مواد و محصولات نانو است. این مراسم با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی، رییس سازمان توسعه تجارت، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران، دبیر ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو برگزار خواهد شد.

نحوه‌ی ارزیابی شرکت‌ها

ارزیابی شرکت‌های صادراتی فعال در حوزه نانو توسط باشگاه شرکت‌های صادراتی دانش‌بنیان IHTECC انجام می‌شود. طی این فرآیند شرکت‌ها در شاخص‌های فنی و شرکتی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و رتبه‌بندی می‌شوند. در جدول زیر شاخص‌های مهم در فرآیند ارزیابی را مشاهده می‌کنید:

ثبت‌نام جهت ارزیابی

شرکت‌های صادراتی فعال در حوزه نانو می‌توانند تا تاریخ ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳، با مراجعه به سایت ارزیابی باشگاه شرکت‌های صادارتی دانش‌بنیان اقدام به ثبت‌نام کنند:

http://ihtecc.eracore.ir

پس از ثبت اطلاعات اولیه تایید ثبت نام به سرعت (کمتر از یک روز کاری) توسط کارشناس انجام می‌شود. سپس یک پیامک حاوی نام کاربری و رمز عبور برای متقاضی ارسال می‌شود. با درج این نام کاربری و رمز عبور در آدرس بالا شرکت‌ها می‌توانند فرآیند ارزیابی خود را آغاز کنند. پاسخگویی به سوالات ۴گزینه‌ای و ارسال مستندات لازم، منجر به تعیین رتبه شرکت بین صادرکنندگان محصولات نانویی می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با باشگاه شرکت‌های صادراتی دانش‌بنیان تماس حاصل نمایید:

۰۲۱۶۳۱۰۳۳-۴

۰۹۰۵۷۱۳۹۱۴۶

لازم به ذکر است که محصولات نانویی ایران به ۵ قاره دنیا صادر می‌شود و در این میان آسیا با سهم ۹۷%، بیشترین مقاصد صادراتی محصولات نانو ایران را به خود اختصاص داده است. ترکیه، عراق، روسیه، قزاقستان و هند از جمله مشتریان محصولات شرکت‌های ایرانی در حوزه فناوری نانو هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایگاه خبری فناوری نانو ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا