اختصاصی بسپار/ پنتون رنگ سال ۲۰۲۲ را معرفی کرد

بسپار/ ایران پلیمر رنگ سال ۲۰۲۲ که به روال معمول و همه ساله از سوی شرکت پنتون اعلام می شود امسال به نظر می رسد با هدف تشویق ابتکار و خلاقیت شخصی معرفی شده است.
ما در دوران دگرگونی زندگی می کنیم. PANTONE 17-3938 Very Peri نمادی از زرق و برق جهانی، لحظه و گذار است که ما از آن عبور می کنیم. همانطور که ما از یک دوره شدید انزوا (پاندمی کرونا) بیرون می آییم، مفاهیم و استانداردهای ما در حال تغییر هستند و زندگی فیزیکی و دیجیتالی ما به روش های جدیدی تغییر شکل داده است. طراحی دیجیتال به ما کمک میکند تا محدودیتهای واقعیت را گسترش دهیم و دری را به روی دنیای مجازی پویا باز کنیم که در آن میتوانیم امکانات رنگی تازه ای را کشف و ایجاد کنیم. با روند رو به رشد بازیهای ویدیویی، محبوبیت روزافزون متاورس و جامعه هنری رو به رشد در فضای دیجیتال PANTONE 17-3938 Very Peri ادغام زندگی مدرن و چگونگی تجلی روندهای رنگی در دنیای دیجیتال در دنیای فیزیکی و بالعکس را نشان می دهد. “رنگ سال پنتون منعکس کننده آنچیزی ست که در فرهنگ جهانی ما رخ می دهد و بیان می کند که مردم به دنبال چه چیزی هستند.” لوری پرسمن، معاون موسسه رنگ پنتون اضافه کرد «ایجاد یک رنگ جدید برای اولین بار در تاریخ برنامه رنگ آموزشی PANTONE رنگ سال ما نشان دهنده نوآوری و تحول جهانی در حال وقوع است. همانطور که جامعه همچنان رنگ را به عنوان یک شکل مهم ارتباط و راهی برای بیان و تأثیرگذاری بر ایدهها و احساسات و تعامل و ارتباط میشناسد، پیچیدگی این رنگ آبی قرمز بنفش جدید، امکانات گستردهای را که پیش روی ما قرار دارد برجسته میکند. PANTONE 17-3938 Very Peri که ویژگیهای آبی را در بر میگیرد و در عین حال دارای ته رنگ بنفش-قرمز است، نگرش هیجانانگیز، شاد و حضوری پویا را به نمایش میگذارد که خلاقیت شجاعانه و بیان تخیلی را تشویق میکند. فرآیند انتخاب رنگ سال پنتون نیاز به بررسی متفکرانه و تجزیه و تحلیل روند دارد. برای رسیدن به انتخاب هر سال، کارشناسان رنگ پنتون در موسسه رنگ پنتون دنیا را به دنبال تأثیرات رنگ های جدید می گردند. اینها میتواند شامل صنعت سرگرمی و فیلمهای در حال تولید، مجموعههای هنری مسافرتی و هنرمندان جدید، مد، تمام زمینههای طراحی، مقاصد محبوب سفر و همچنین سبکهای زندگی جدید، سبکهای بازی و شرایط اجتماعی-اقتصادی باشد. همچنین ممکن است از فناوریها، مواد، بافتها و جلوههای جدیدی که بر رنگ، پلتفرمهای رسانههای اجتماعی مرتبط و حتی رویدادهای ورزشی آتی که توجه جهانی را به خود جلب میکنند، تأثیر بگیرد.
رنگ سال پنتون به مدت 23 سال بر توسعه محصولات و تصمیمات خرید در صنایع مختلف از جمله مد، مبلمان منزل و طراحی صنعتی و همچنین بسته بندی محصول و طراحی گرافیک تأثیر گذاشته است.